Tuesday, July 13, 2010

JUST 4U

slm
hari ni ada 2 bnda aku nk celebrate..

aku celebrate sorang2 je la sbb 'both of u' xde kat sini..
siapakah kamu??

serius!

sepmu : xlayak aku gelarkan kawan!
sepmu :xlayak aku gelarkan teman!
sepmu:xlayak aku gelarkan rakan!


sebab seorang kawan hanya sekadar berkawan tanpa pedulikan apa2
sebab seorang teman hanya akan teman kita tanpa perasaan
sebab seorang rakan hanya ssekadar sahaja

sepmu hanya layak aku gelarkan SAHABAT!
ye..
sahabat dunia akhirat..
sahabat yg bg sepenuh kepercayaan kpd aku
sahabat yang selalu doakan kejayaan bersama
sahabat yang sentiasa bersama ketika aku berjaya
sahabat yang sentiasa sokong aku dlm byk prkara
sahabat yang sentiasa bg kata2 semangat ketika aku down+keliru+emo
sahabat yang sudi kritik aku tuk baiki diri hok 'keding' ini
sahabat yang sudi terima baik buruk aku..
thanks a lot both of u..

************************************************************************************


Sha..happy birthday dear! again. xdpt sambut birthday mu taun ni..tp jgn sedih2 deh..anggap je aku join celebrate skrg ngn kawan2 mu..aku ada dikalangan diorng k..tp jgn terbyg sngoti plop..namo kei jd 'meroyan' gak parok aku nk bwk mu g spital..ops! terkecek kelamtam plop doh..hehe. beb,da brapa taun ya kita knl? since fom 2 kn? dulu2 boleh laa ku g Parkway after class b4 kelas tambahan g beli hadioh tuk mu..tp skrg,walaupon kita still duk kat benua Asia yg sama,bumi Malaysia yg sama..tp nk g bg hadiah tuk mu begitu susah wa payah la beb..even ada penghantaran Fad-ex ko Pos laju ko Pos express ko..aku xmmpu nk guna itu semua..hehe.btw da 21 ni still nk adiah ag ey??nk gula2 sposen dua ke nk eskrim cap itik je?which one?hehe..tuo doh mu dih. ingat ag jame kito dulu2..wei, ingat dop time fom 2..msa rehat,sokmo aku kirim donat 40sen ko mu suh g beli kat kantin..ye ar,aku mls nk g kantin sbb aku sokmo nok salin nota: nota sirah,nota feqah nota ayat hadis n sgala bagai.. doh aku malas sgt salin kat umah,trpaksa la gadai masa rehat,lagipon aku jrg2 je makan nasi..sapa sek mu gelar katku donat dih?ngeh3..
pastu lpas abis class kita sokmo balik naik bus skali..kalu xdop bus 23,mu naik bus 39 skali ngn aku dih..dalam bus gak duk wat tupak kulat basi..grunggreng grunggreng soro kito kecek so bus boleh dgr..haha.pastu aku la tokey nukang picit loceng yg setia time bus sampai depan Billion gak..pahtu tata ko mu..hehe.then aku jd pndengar yg setia dop? tiap2 kali mu ada skandal baru,msti aku akan update! haha.sampai skrg kompiuss ar 'diorg2' tu..skandal mu byk sgt.ngeh4.btw..umo da meningkat tuh..semoga cepat2 kawin dan dapt jejaka idaman kalbu ye..hehe.sya..tahniah! tahniah sbb dah berjaya tamatkan dip kat DQ..tahniah atas kejayaan mu..thanks sbb mu da buktikan kejayaan mu boleh kpd 'mereka2' itu..dan tahniah sbb mu berjaya survive kat sana slama 3 tahun..yg pnting lillahi ta'ala =)
last skali tahniah sbb berjaya sambung ijazah..semoga kejayaan dan redha Nya sentiasa mengiringi mu sahabat..Insya Allah..again: happy birthday to u Aisyah Samihah Azlisham!

**********************************************************************************

AM..oit.nama panggilan barukah?haha.nk bg wasiat apa ye untuk anda??mc cah aku da wish birthday n congrats..bday mu lmbt ag dih??xpo2..wish so pon jd ar kn..hehe.teruja aku dgr mu da 'berjaya'.serius! sapo xhappy saing dio berjaya dih?rasa mcm br marin mu naik flight g sano.raso br smlm jah aku holo bendo tu ko Im.tup2 mu da abis ngaji dih..tahniah2! (tahniah ni kali ko sjuto nam doh aku sero.ngaa) selamat pulang ketanah kelahiran lah nti deh..maye istiqarah sratus kali napok la tu jalan kebenarannya nk balik bilo..sak bimbe.erm..memandangkan entry ni bertemakan bestfriend, so aku nk ucapkn tq las atas sgala2 nya.tq sgt2 coz jd bestfrnd aku hok paling spotim didunia.kito saing buke staun duo doh dih?segala2 hal aku cito ko mu dari sebesar2 hal negara: harga gula skilo naik,sapa la ko skecik2 perkara:katak depan umah aku kena langgar lori pon aku cito gop ko mu..hahaha.even mu xbyak sharing cito,aku tetap gop bercrita sgala bgai kisah aku ko mu.espeseli bila tensen about tttuut tuh.haha.mu la pndengar setia..aku really2 hargai that..wink2.btw..semoga selamat lah segala2 nya nti..selamat menymbungkan plajaran xkira la mn2 pon mu pilih nti..sma ada uia ko (dua2 Im ado sini nih.aku pon ado.hahaha)UM ko UK ko UNIC ko,selamat menimba ilmu la sedalam mgkin nti =)


to both of u:

+moga ikatan ukhuwah kita yg dibina keakhirnya+

aku happy ngn kejayaan korang..
dua2 dah blh grad pasni..
cuma mghitung hari je kn?hehe..
doakn aku gak,nk grad jgk! =p

No comments: