Monday, August 17, 2009

mock trial

bgun kol bpe?
pkol 6 cikgu..

bgus2 satu peningkatan tu..ps2 tido blik ke x?
study smpai kol 9,then tido blik smpai kol 10..adush! xley lawan si setan kat mata ni
:(

sht ke x?
em..bersin skali skala
-sbb da 3 hari brturut2 aku main hujan
-payung xbli2 lg

pe mnarik harini?
klas IT cancel! hooray!
so harini juz g ke klas counseling lab kol 2-5.

mnarik sgt kat class counselg td..stlh blaja sume skill untuk sesi counseling,by today,ktorg d khndaki mlakukan' mock trial of counseling'..ingat kn dak2 law je yg ada mock trial ni..counslg pon ada gak eh..
erm
mock trial ni lbh kurang berlakon la
kne ada psgn
sorg kne jd conselor sorg lagi jd client
so,yg berjya laksana kn misi kali ni juz 3 psgn..yg slbihnya next week lah
from mock ni ktorg akn dpt markah..25% (markah yg agak byk) so xley main2..

best sgt3 dlm clss..
kat sini sume org blh tgk skill msg2 untuk tangani client
first couple- si counselor byk cakap(salam)..si client lak asyik duk diam je(afiq)..aish..byk r jgk madam kasi komen kat diorg

2nd couple-agk mnarik la isu yg dbncangkan oleh izat ngan dhamira..
tp..si izzat(counselor) xgune kn ms sebaik mgkin..xbyk yg izzat gali ttg prob yg dhadapi oleh client(dhamira)..xpe2 keep trying guys!

haaaa...
msuk kpd 3rd couple..!
fullaamakakaka
pasangan jatuh kpda Marizal(counselor) n Hana(client)
sesi ke 3 ni la sesi paling touching!
si hana sampai meleleh2 air mata..
ktorg yg jd audiance ni pon trut trsa sama..
mana xnya..Hana bwk citer sbnr..about her real life..
memula,si rizal tu sdkt glabah la...
'"ni mock trial je,xkn la smpai nangiks2 kot"
"cne aku nk layan sbgai kaunselor ni?mati aku cni.."
ni la bbrapa persoalan yg bermain2 dlm kpala si rizal time tu
(rizal,sowi,aku je mmandai tokok tambah persoalan ni..hehe)
tp tu la..stakat yg aku tgk,rizal da apply bbrapa skill time sesi ni..bgus2!
at least ktorg dpt recognise yg mn satu skill yg ptt kita pakai ikut ksesuaian situasi..

agak2 cne ya sesi aku nti..??
aku apply sume ke x r?
ntah la..
yg aku tau,
aku perlu stdy n bc ngan lbh byk lg........

to madam Azmah-tq madam sbb kasi komen yg bgitu mmbina..
to my classmate-hrp2 kt akan praktiskan lg skill yg tlh diajar..

pe perkara yg ko takut2 kn skrg?
quiz esok la wei..10 marks tu!
ingat!
Dean's list! score molek hau..

17/8- sweet '11' to my beloved sister Hanin......koho bsar doh adik2 aku :)

No comments: