Thursday, August 6, 2009

++kisah bloggers++

smlm,seharian aku duk jump blog org..
mostly,sume blog tg aku bc milik org yg da kawin.. kawin time study..
bhgia je aku rasa!
cewah..aku tumpang bhgia je..dri
sndri mls nk pikir.

jump pyer jump,
tup2 terbc blog ex-classmate aku time fom 3 dl..HUSNA.
wa!
dia da kawin..
kawin taun lps,ms umur 19 taun..fullamak!
kawin muda..
alhmdllh aku skali lg tumpg gmbira
dia medik stdy ka
t msir,
mmg ptt kawin sbb sng sket ada org jaga dia..

best sgt2 bc kisah hdup dia.
husband ada dCC saat lara.
diuji Allah ngan dugaan
bsr..
lpas kawin,dlm bln 12 taun lpas husna mlhrkan chya mata..
tuhan lbh syg kan baby diorg,baby tu smpt hdup shari je.
sedih...
dugaan besar tuk psgn muda..
tp alhmdllh,skrg rezki diorg murah,
husna pregnant ank kdua..
ku doakn yg terbaik untk kedu
a2 doktor muda tu..

kesimpulany!
dd..
tgk mreka,
mrka xpernh pts asa..
dlm plajaran or khdupan sharian!
lau nk dbndingkn kos aku ng
n diorg,
kos doktor lbh mncbr..
so,lau diorg boleh,why not aku xley??
lau nk dbndgkn hdp single ngan da kawin,
kawin lg byk komitmen..
npe aku yg single ni xreti2 nk urus dri sndri??
so...MATLAMAT harus jelas ok....!
br sng nk cpai ape yg k
ita nk..

target sem ni: dapatkan dean list! ---> scholarship!
untuk mncpai matlamat : harus rajin! study hard n smart ok!
kurangkan tido! n jgn tido lpas subuh!!! ingat.......


baby pesan : "baby je boleh tido memanjang..u kne study ok!"
baby ni ada gaya mcm ank aku x??haha
(aish xhbs2 prasan,kawin xlg da brngn dpt baby,ni sah2 kne badi bloggers la ni~_^)


*6/8 sweet 19th to my beloved brother Damak! smga bertmbh amalan seiring usia..

No comments: