Thursday, December 30, 2010

kelam kabut vs steady


alhamdulillah..

skrg dah rasa bahang2 'bz' tuk sem2 ni..
dah start wat assignment,
dah start kne baca semua jenis buku..
dah start wat discussion!

so jgn kelam kabut! stay steady n cool ya..!

buku2 yg wajib dihadam sampai hancur! nak2 part theory!! kak ziah dah pesan td suh cair smua theory...huaaa


semoga
saya,awak dan kamu tabah2 sentiasa ya!

dan
skrg gak duk sibuk training tuk University Sport Carnival..
as usual, aku join ping-pong..
ingat dah nk bersara,tgk2 junior pujuk suh masuk again..
so..
do our best ya for team nusaibah!

buat awak yg nk 'berlawan' ngn saya..
tunggu! ;)
tp for sure la kan sy kalah..
ustaz kata kne tinggal space tuk saya menang..skali pon jadi la kn??heee

yg paling mencabar,
kne wat proposal tuk group counseling
kne cari clients..
aku n my partner nik dipilih tuk lead as a first group!!!
ngaaaa
smoga sgalanya berjalan lancar
go go girl!!

~manage time wisely..
~slalu doa kat Tuhan mintak kekuatan, sbb Dia Maha memberi kekuatan..
~semoga terus tabah!
~NAK G AUSTRALIA!!

rindu sama budak ini!!!

~ 3 weeks to go! pastu leh la cubit2 budak ini..ok!

tuk korang
May Allah Bless us forever!

good luck!


No comments: