Sunday, April 10, 2011

kesekian kali

salam sayang semua!


kesekian kali
kini bersua kembali
menghidupkan blog yang sunyi
untuk ditatapi
berkongsi
segala memori
sepanjang sem ini
yang akan pergi

*************************
alhamdulillah..
sem yang hectic dgn segala mcm kerenah
ditugaskan jadi PM program org asli betul2 menggugat hati..
tapi best!
the best moment n first time handle program luar yang melibatkan belanjawan sbyak 9k..

thanks semua komiti,peserta dari 3 buah mahallah (Nusaibah,uthman,asiah),datin dan penduduk kampung orang asli palebar negeri sembilan atas sokongan kalian..thanks a lot!

third year nanti amik clas community service..
kne wat program again! katne ye tempat yg best tuk tabur bakti? any suggestion? :)


**************************
stdy?
mcm biasa
pemalas
tp struggle time final exam
stakat ni alhamdulillah CAM ok..
thanks madam2 n sir2
tinggal dua papers lagi final xm

wish
hope
leh naikkan or maintain cgpa as before..

ni link blog yang grup aku wat untuk clas theoris of personality


******
rindu aku yang dulu
rindu dd yang dulu
rindu saya yang dulu
yang heartless
yang cekal
yang independent
mn??
mn?
pliz dd..
cari balik pe yang da tertinggal...

***************
saya+awak sama2 'bahagia' dengan cara kita
tapi hakikatnya saya+awak sama2 'derita' kan?
awak
jom cari jalan pulang
jom cari jalan yang benar
xkuat?
xmampu?
nak seribu daya xnk seribu dalih kan?
pliz dear..
doakan saya kuat!
kuat lawan benda2 xpatut
layan benda yang perlu je
sori for being such a 'bad' one
thanks a lot for accompany me all the time..

****************
mn awak?
ku pohon andai diri ni xcukup sempurna tuk jadi sahabat kamu
kawan xkan tinggal kawan kan?
sahabat xkan biarkan diri sahabatnya sorang2 kan?
saya tunggu kita yang dulu
pe penyebab?
from me?
from u?
from us?
waktu yang lama bukanlah penentu sesebuah persahabatan
yang penting keikhlasan..
sori coz xmampu jadi sahabat yang baik..


aku kecik hati!

ukhuwah kita, friendship kita xcukup kuat kan?
its ok
.awak pilih,saya ikot.


*******

aku amik short sem..insya allah!
5 credit hour je
ingt nk wat part time
tgk la cane2..

skarang da nk move ke tahun 3..
setahun lagi akan menganjak ke alam praktikal
dan 2 tahun kemudian akan ke alam pekerjaan..

semoga aku lebih matured!
lebih cekal!

***************

lagi lagi lagi 3 hari nak balik umahhhhh!!!
rindu semua...!

wait for me k?
adik
jom wat kek!
adik
nak naik basikal baru leh?
t pagi2 kite p round kampung eh!

awatif
tunggu cik d balik yer..
t leh tatih
nk dgr awatif bercakap tau..

rinduuuu

*********************

p/s: ok tu je celoteh setelah sekian lama ku menyepi..
any pic akan dd upload kemudian..
opsss! lupe nk ucap congrats n all the best buat teman FSCC ku: rahman
barakallahulakuma n good luck xm t..
insya allah ktorg konvoi g umah rahman eh..kan shamila nordin ;)

*******************
AGAIN N AGAIN!
PLIZ BE A BETTER PERSON YE DD!

ALL THE BEST DEAR!














No comments: