Friday, September 17, 2010

saya berwajah baru

caaak aaa!
selamat hari raya..
sempena musim2 raya ni,
aku hadiahkan baju raya tuk smile-starsz.blogspot.com
amacam??
xkn korang je kot ada baju lip lap..blog aku ni pon nk mrasa jgk..

stlh

staun,2 bulan n 2 hari,
kini blog ku berwajah oren..

aku mmg jenis yg setia ah..
dulu setia sgt ngn warna biru..
ada matahari atas tu..ingat lg x??
ala2 kanak2 tadika g2 =p

alang2 cuti berbaki sehari lagi,
so aku tukar la tamplet blog..guna yg simple2 je.

tema : oren!
asal nya nk cri biru gak,tp xjumpa2..oren pon ok gak an?
ku mau ceria!!

pe lagi yg berubah??
haa
lagu tema plak dulu Langkah Tercipta unic kn..
skrg rock sket!

standing in the eyes of the world-ella!

bikin naik semangat la sket..
musim2 sem ni gua begitu pemalas loh!
konon2 bila dgr lagu ella ni,semangat aku akan rock myb ;)

erm
mybe next year kita tukar lagi ek baju raya erk..
pastu cam biasa warna2 blog ni mesti la warna-warni: melambangkan pahit manis perjalanan idup..

n satu lagi,ingat nk buat banner blog,tp xterbuat2 lagi..
tgk ah,ada masa nti ambo buat =)


No comments: