Wednesday, January 6, 2010

mood yang membunuh

mood: assignmt melambak
action: group discussion lgsung xbuat lg
reason of action: aku bukan leader.

mood: ngantuk
action: zZzzzzZzz
reason of action: makan byk

mood: malas study
action: asyik layan internet + movie + chatting
reason of action: benda ni buat aku khayal ngn masa.tup2 da ngantuk.so ble nk study??

mood: home sick
action: telepon n msg umi
reason of action: nk alasan ape nye..da tu xkan nk telepon Rumah kot.rumah bkn blh ckap pon.

mood: keweca n kecewa
action: rasa nk konyok2 je notis tuh
reason of action: da lama aku mgharap,tup2 ditangguhkan!
(permohonan biasiswa perguruan ditangguh kan bg tahun 2010)
perlu ke aku apply ptptn???

"d!
berubah laaaa..
dont layan your nagative mood tu!"


mid-term menghampiri
cuti mendekati
sibuk mengejari
tabah dijejaki
aku lelaki....ek????
(nk msukkan pmpuan mcm xssuai lak ngn 'puisi' ni.hehe)



MySpace


No comments: