Wednesday, September 16, 2009

ragam rumahku syurgaku

bab 1-buat biskut:

arini wat biskut raya
biskt ke-2 yg aku buat untk raya ni
bskt arab..walaala.biskut plg simple d abad ini.
juz gune 3 bhn je..
pe erk??
1) myak sapi (xkira sapi betina ke sapi jntan,asal sapi suda)
2) gula(kisar bg halus..)
3)tepung gandum..

sukatan aku main campur je..hehe.tatau la hsilnye ape..tp adik aku yg bongsu try mkn dia ckp best! aku xkesah sdap ke x..asal aku curahkn kesabaran n kasih syg bler wat nye tu pon da ok..sabar sbb adik aku 6 org duk kat umah,sorg pon xde yg nk tlg wat sama(sob88).tp last2 adik,hanin n asyraf tolong la gak..the rest,tlg mkn je.

bab 2-santai:

santai sgt2 bile cuti..duk umah xya pikir stdy.biarpn assgmt brlambak..tp otak still xley jalan la nk uruskn stdy.cuti tetap cuti.ahaks!!
santai2 pon,aku xsiap ngemas umah ag..ops! slap..bilik pon xsiap kemas,ada hati nk uruskn umah..lalalallala

bab3-not complete yet

pe yg xcomplete ni?
family members aku lah
sorg lg xblik..kak aku yg duk ganu.
i'allah jumaat ni sume gather sama2.k.long blnja bukak puasa kat restoren Syam.
bunyi mcm best je..xpnah kot mkn kat luar rmai2.excited oo..

pe ag yg xcomplete yer?
haa
xkhatam quran lg!
go go dd!!

duk umah,byk krenah..
umi>>yg slalu siapkn sahur,bkk puasa n so on..
k.long>>kengkadang angin satu bdn,pmbawaan baby kot :)
a.yen>>yg br keje arini
abe>>yg slalu xde kat umah bersama myV terchentanya
damak>> yg br smpai umah arini.de ke ptt, dia sakat aku ckp jd imam kat m.wilayh.pyer la exctd aku percya,upe2nye bohong smata.wawawawa.(jd imam kat bangi,msjd pe ntah)
dauh>> yg duk main games je..xsedar yg dia tu da nk spm xlma lg.haila..adik aku sorg ni nk p bljr mn la nti
ghoh>>yg sedar diri nk pmr..so slalu la nmpak dia study.u can do it lah!
syafiq>>yg bwa virus friendster kat abg2 die..
hanin>>yg slalu wat keje skolah,w.pon aku da goda dia spya xya wat,still nk wat gak(aku ni mmg pntg tgk org rjin bc buku)
adik>>yg slalu ngan ponteng puasa n sllu jelez ngan hanin..huuu

aku??
yg slalu ngadap laptop..less talking more listening :)


agak syok la duk ngan big family..lau sume da brumah tgga t,oo...lg byk 'peel' nye kan..?

13/9-sweet 14 to my naughty little bro Capik-b a good son n guy ok!

No comments: