Friday, January 21, 2011

for u shamila =)

the greeny-mouse for awatif


the orange-wekk for adik


the blue one for kakak

the cakes for cik didi n cik ain!



alhamdulillah..
masih diberi kesempatan untuk bersama teman teristimewa..

2.00pm: tunggu bus(terlepas bus satu minit)
2.30: bus smpai
3.00: jenjalan round carefour n wangsa walk! makan the yummy one..
8.00: p kfc bli mknan yg dioreder
9.00: sampai kat lrt putra
9.30: smpai uia..trus p edu
12.00 : usai solat
1.oo: siapkan poster
2.30: zZzzzzzz



thanks coz sudi teman aku jenjalan!
thanks coz sudi dgr ceritera kami berdua
thanks coz sudi terima aku seadanya..!

aku nk ko sabar
sabar la tuk menanti si dia.
sabar la layan krenah budak tu..

uit
pandai ajar aku makan ayam penyek eh?
nak lagi boleh??
nak nak nak!
best tahap ape ntah dia pyer sambal
kecur sedozen air liur aku ni duk tringat bnda alah tu..
ada masa ag kita p lak ek?

heeee

amacam..letih x jenjalan?
siyes spnjg half day jalan2 xrasa pon letih..
lpas trun bus trus aku g prog..
pastu sampai2 bilik siapkn poster tuk bdk tu..
whoaa
kol 2.30 pagi br zzzZzzz

myb njoy ngn ko kot..
tu xrasa letih..

btw aku sweet time atas bus tu?
hahaha.
hope ko simpan bnda tu smpai bebila atas meja yer..
aku ada tuk ko
walaupon jarang jumpe
walaupun jrg msg
walaupon jarang kuar
aku tetap ada..
dihati..

=)

ok laling..
snjg harini duk tido je..
malam ni tiba masa tuk i balas dendam..!
study!!
yeay yeay yeay!
saya suka study sbb study tu best kannn
*ko pon jawab .. HARUSSSSLAAAHH!
hahaha

btw aku nk ltak gak pic ko!
weekkkkk
nak suh anak aku knal sape kwan ibu dia nti..
haaaa
jauh gler melangkau ni!
anagan2 woo..heee

ok dear!
majulah diri untuk Dia..
doakan aku kuat
doakan aku mmpu jaga diri
doakan kita same2 berjaya!

luv u!



No comments: