Sunday, October 17, 2010

dah dekat =)

salam..
alhamdulillah..

yeay!
final exam dah hampir!
ayuh kawan2 persiapkan diri ke medah perang..!!

start: 31/10/2010 (2 papers)
end: 13/11/2010
ngaaa.
xready pape pon ag..
but i will strive my best!
dah xblh guna cara lama:
study a night b4 xm..
nape xley?
sbb nk struggle btol2..
aku leh buat yg lagi baik if prepare awal2..
insya allah..

n satu lagi..
tolong la wahai kerajaan malaysia..tlg la bukak scholarship KPM untuk kami...
sudah2 la bekukan!
unfair if u all wat kat kami begini kan?
dah la JPA xley apply..pastu mn la ada mn bdn2 lain yg nk support kos perguruan ni.
sobsss.sadisss.

pape pon!
do my best!

lau xdpt scholar,
ada la tu kat mn2 rezeki..
insya allah


********************
buat anda2 yg telah mengganggu idup saya.
terima kasih
terima kasih kerana bagi 'sweet' moment
huhu.

trima kasihh sebab mematangkan saya.
alhamdulillah
saya dah biasa handle..



p/s: to shamilan.blogspot: yeay! saya dah baca entry terbaru awak..
dia dah bagi kan jwapan secara xdirect??
so...
dah2..
jgn mimpi2 =p
sediakan diri kearah yg lebih baik,awak akan dpt fair n square la kan ;)
ok x ni???

smile oways ya dear!





No comments: